18.09.2009

Beklenen Mehdi Tayyip Erdoganmi acaba?

Bugün Cuma 18 eylül.Daha dogrusu cumartesi 19 eylül,çünkü saat 01.05.

Uyku tutmadı,galiba çayı fazla kaçırdım.Biraz sonra son sahuru yapacagız.Evde kimse yok,hanımda uyudu.Bilgi sayarımı açtım.Büro'nun sol köşesinde Rss yöntemiyle haberler akıyor.
Yeni Şafak gazetesindeki habere takıldım.
Gerekirse Erbil'de başkonsolosluk açacağız

Başbakan Erdoğan, "Bin yıldır süren kardeşliğimizi ebedileştirmek için gereken her adımı cesaretle atacağız. Kuzey Irak yönetimiyle de irtibatlarımızı çok farklı bir şekilde geliştireceğiz, gerekirse Erbil'de başkonsolosluk açacağız
" demis.


Kafamdan şöyle bir mütalaa geçti:Yahu bu Başbakan hiç uyumazmş?Ramazanda dahi her an her yerde,gece gündüz çalısıyor.

Ve ardından çoklarının gülecegi bir fikir geçti aklimdan:Acaba dedim bahsedilen ahir zaman mehdisi Tayyip Erdogan'mı?
Su anda Sayın Tayyip Erdogan bütün Islam alemini peşine takmış durumda.Türkiye'deki kemalist,ulusalci akımlar hariç sagcıcısı,solcusu,liberali,laiki,dindarı Erdogan'ın yaptıklarını takdirle karsşılıyor.
Çünkü Erdogan'ın her sözünde dostluk,barış,iyilik,refah mesajları var.Yapabilirmi o ayrı mesele.

Tekrar ediyorum acaba beklenen Mehdi Tayyip Erdogan mı acaba?

2 Yorum:

saat: 23 Ocak 2010 16:32 , Blogger Unknown dedi ki...

Yazıklar olsun siz dininizle resmen alay geçiyorsunuz

 
saat: 23 Ocak 2010 16:33 , Blogger Unknown dedi ki...

Kaldı ki Tayyip kim ki mehdi olabilir ve hz mehdi nin haşa... amerikan uşağı olucağını sanmıyorum

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa