25.11.2009

Türk yargisi=millet düsmani!


Bence türk yargisi kadar kendi milletine kin kusan bir kurulus dünyada yok.Adaleti savunmakla görevli barolarin da adaletsizligi savunmasi bir baska zulüm.
Türk yargisi tam bir George Orwell çiftligi.Hani George Orwell 1984 de yazdigi "hayvanlar çiftligi" adli kitabinda domuzlarin hakimiyetinden bahseder.O hikayede domuzlar ,"her hayvan esittir ama bazilari daha esittir' diye bir kural çikarip diger hayvanlarin yönetici olmasini engellerler.

Bu katsayi karari zaten gökten inme bir ilahi emir degil 1999 da askerin emriyele YÖK'e emredilmis bir karardir.

Üstelik Danistay denilen kukla kurum 2005 yilinda simdikinin tam tersi bir karar vermis.Gazetelerden okuduguma göre,
Danıştay'ın dört yıl önce de "katsayı konusunda YÖK yetkilidir" kararini vermis.

Daire, 2005 yılında Ankara Aydınlıkevler Ticaret Meslek Lisesi öğrencisi İlknur Öztürk'ün katsayı düzenlemesinin iptali için başvurduğu davada "1739 Sayılı Milli Eğitim Temel Kanunu'nun ilgili maddeleri gereği yükseköğretim kurumlarına ortaöğretim kurumlarını bitirenlerin nasıl gireceğinin Milli eğitim Bakanlığı ile işbirliği yapılarak Yükseköğretim Kurulu tarafından saptanacağı" seklinde red karari vermis.
Yani Teziç zamaninda uygulanan katsayisini kaldirma yetkimiz yok.O yetki YÖK'e aittir diyor simdi ise hayir biz yetkiliyiz diyor.

Bu kadar vicdansiz,insafsiz kurumlarin idare ettigi bir ülke asla ve asla iflah olmaz.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa