29.10.2007

ŞOK!!! ADD "şeriat" ilan etti!

ŞOK!!! ADD "şeriat" ilan etti!

Ersin Çelik ve Merve Cankurt’un haberi…

ADD’nin ilginç 2023 hayali. Atatürkçü Düşünce Derneği’nin (ADD) Kırklareli Şubesi 2023 yılı için şeriat ilan etti. İlanını, bugün doğan bir çocuğun ağzından yazılan mektupla yayan ADD’nin mektubunda skandal cümleler yer alıyor. “Bu dünyadaki torundan, öbür dünyadaki Nine ve Dede'ye hayali mektup” başlıklı mektupta, 16 yaşındaki bir çocuğun ağzından şu cümlelere yer verilmiş; “Dün peçem biraz aralandığı için, din polislerince karakola götürüldüm. Türkiyeli Müslüman ümmeti olarak (Türkiye Cumhuriyeti yurttaşı yok.) Halifenin fetvasına karşı geldiğim için kırbaçlandım.”

ADD Kırklareli Şubesi, 2023 yılına yazdığı mektupta şeriat ilan etti. Cumhuriyetin kuruluşunun 100. yılında Türkiye’de şeriat ilan edildiğini ifade eden bir mektup dağıtan ADD, birlik beraberlik çağrılarının yapıldığı bu coşkulu günlerde yayınladığı skandal mektupla çok tepki çekeceğe benziyor.

: ADD’nin yayınladığı skandal mektubun tam metni şöyle:

“Sevgili nineciğim ve dedeciğim.

Ben sizin öldüğünüz 2007 yılında dünyaya geldim. Şu an 16 yaşında kimliğimi ve kişiliğimi kazanma uğraşı içinde, darülfünun (sizlerin zamanında üniversite deniyormuş) sınavlarına hazırlanıyorum. Bir taraftan da ülkemizdeki toplumsal olayları izlemeye ve gözlemeye çalışıyorum.

Dünya pırıl pırıl aydınlıkken, ülkemiz ve insanları kapkaranlık... Atatürk ve silah arkadaşlarının kurduğu ve sizlere emanet ettiği; Demokratik, Laik ve Sosyal Hukuk Devleti Türkiye Cumhuriyeti artık yok... Ilımlı İslam ve Şeriat Hukuku var. Dün peçem biraz aralandığı için, din polislerince karakola götürüldüm. Türkiyeli Müslüman ümmeti olarak (Türkiye Cumhuriyeti yurttaşı yok.) Halifenin fetvasına karşı geldiğim için kırbaçlandım.

Bana göre, suçlu sizlersiniz... Sizlere armağan edilen güzel yaşamın içinde ömrünüzü tamamladınız ama Atatürk Cumhuriyeti kazanımlarını geliştirip, muhafızlığını yaparak bu güzellikten bizlere taşıyamadınız. Bir mirasyedi anlayışı içinde, geleceğe yönelik olarak; Atatürk'ün "Cumhuriyeti biz kurduk. O'nu koruyacak ve yüceltecek olan sizlersiniz." özdeyişinin gereğini yapamadınız ve bizi bu kapkaranlık ülke içerisinde bıraktınız... Sizin zamanınızda yayınlanan bir karikatürü, aymazlık içinde olduğunuzun belgesi olarak sizlere gönderiyorum.
Çok merak ediyorum. Sizler öbür dünyada aydınlık içinde misiniz?.. Atatürk ve silah arkadaşları önünde kendinizi nasıl savunuyorsunuz?

TORUNUZ

ADD’nin yayınladığı mektubun sonuna düştüğü not ise şöyle:

Böylesi mektuplarla (veya suçlamalarla) karşılaşmamak için; bugünkü ekonomik, sosyal ve kültürel zenginliğimizi borçlu olduğumuz, Atatürk Cumhuriyeti’ne borcumuzu ödememizi ve torunlarımıza aydınlık bir miras bırakmamızı anımsatır, “Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun” der saygılar sunarız.

Atatürkçü Düşünce Derneği Kırklareli Şubesi

8SUTUN ÖZEL

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa