5.03.2009

Çankayanin sokaklari

Epey zamandir yazacaktim bir türlü baslayamadim.Yani üç bes kelime yazmak zormu? Hayir zor degil tabiki.Fakat ben istedimki yazmisken memlekette çektigim resimleride ekleyeyim. Resimler tabiki makinada.Fotograf makinasini bilgisayara takacaksin,resimleri aktaracaksin hardDisk'e,sonra bloger transfer edeceksin ..Yani bir sürü is.Ha bugün ha yarin derken bu zamana kaldi.Neyseki bir kismini googl Picasa araciligi ile internete göndermistim.Arkadaslar oradan görme imkani buldu.
Ee simdi niye bu yaziyi yaziyorumki, aradan 6 ay geçmis ?.

Televizyonlarda belediye seçimleri sebebiyle adaylar ne yaptiklarini ne yapacaklarini anlatiyorlar.Bende bu sebeple birkaç resim yayinlamak istedim.


Birinci sitemim Ankara büyüksehir Belediyesi Melih Gökçek için.Bu yaz Ankara Dikmen caddesinde yogun kaldirim çalismalari vardi.
Ayrilmis yolun ortasinda bir levha var.

Sayin Melih Gökçek veya ilgili memurlarina soruyorum:


"Bordür" ne demek
"Tretuar" ne demek
Ben Fransada yaşadigim için biliyorum ama türkçe varken neden ecnebi kelimeler kullaniliyor.
Şuna Kaldırım ve kenar çalışması dense daha iyi olmazmıydı?







Ikinci sitemimde Çankaya belediyesine.Ankarinin en lüks mevkisi.Bunu herkes biliyor.Fakat ne yazikki Çankaya sokaklari yürekler acisi.Gece yarisi sokaklarda dolasmak çok tehlikeli.

Burasi Abdi ipekçi parki.Çöpler ortalikta yigilmis.














Bu cadde Dikmen-Kizilay arasinda bulunan ve ayni zamada Genelkurmay,Meclis,Bakanliklar binalarinin yanindan geçen cadde.Yani Ankaranin en lüks bölgesi.Ama malesef kaldirimin(tretuar degil kaldirim) ortasinda demir çubuklar dikili birakilmis.Geceleyin biri takilsa ...






Ayni caddeden baska bir görüntü.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa