4.11.2007

Bu haber essah olabilirmi?

Üniversiteli kız, cinci hocanın tacizini anlattı
İmamın eşine �Rahminde cin var� diyerek tecavüz ettiği iddia edilen türbe müdürünün, bir genç kıza da tecavüze kalkıştığı öne sürüldü

İmamın 23 yaşındaki eşine �Rahminde cin var çıkartmam gerek� diyerek tecavüz ettiği iddia edilen türbe müdürünün, 20 yaşındaki üniversiteli bir genç kıza da tecavüze kalkıştığı öne sürüldü

Adana�da, bir cami imamının nikahsız eşi F.K.�ye tecavüz ettiği iddiasıyla hakkında 22 yıl 6 ay hapis istemiyle dava açılan Çoban Dede Türbesi�nin sorumlusu Yücel Uğur Kılıçyaldır (61) hakkında yeni bir suçlama daha geldi. Haberi okuyan ve bir üniversitede işletme eğitim gören 20 yaşındaki Z.Ç. şunları söyledi: �Sözlümle sık sık ailelerimiz nedeniyle tartışıyorduk. Ayrıca üniversite sınavına girecektim. Aramızın düzelmesi ve sınavı kazanmam için sık sık türbeye gidip dua ediyorduk. Bizden para alıp yarısını cebine koydu. Yarısını da bozukluk halinde bize vererek �Cebinize katın. İşiniz düzelecek� dedi. Değişiklik olmadı. Daha sonra gittiğimizde bize �şeker alın hayır yapın�diyerek üzerimize okudu. Bize kendisini din adamı olarak tanıttı. Haziran ayında gittiğimizde sözlüm türbeden erken çıktı. Bana, �bir dakika kalır mısın? Akşam 20.00�de tek gel. Sana söyleyeceklerim var�dedi.

Gittiğimde �Sözlünün ailesi seni istemiyor. Sınavı kazanamayacaksın� diye yorum yaptı. �Sözlünün senin kul kölen olmasını istiyor musun? O zaman beni sevgilin olarak hayalleyeceksin gözlerini kapatacaksın seni rahatlatacağım� dedi. Bu işin nasıl olacağını sorunca, �Türbenin arkasında deneyeceğiz. Uzanacaksın ayağımla rahmine baskı yapıp seni rahatlatacağım. Sözlünle ilgili sorular soracaksın cevabını alacaksın� deyince kabul etmedim. �Burada olmaz o zaman ocağa (hocaların toplandığı yer) gidelim� dedi. �Ocakta ne olacak?� diye sorunca �Oradaki hocalarla sana okuyacağız. Sonra soyunacaksın banyoya gireceksin. Beni sevgilin olarak bilip seni rahatlatacağım. Sevişirken �sözlüm beni seviyor mu?� diye sorular soracaksın. Rahatladıktan sonra meniyi peçeteye koyup toprağa gömüp çiğneyeceksin. Tekrar gusül abdesti alıp eve gideceksin. Bu iş 2-3 saat sürecek� deyince kabul etmedim �Manyak mısın? Seni sevdiğim için bu duaları yapacağım. Defol git� diye bağırdı.�

Tanıklık yaparım

Cinci müdürün, F.K.�ye �cinsel saldırıdan�12 yıl, �kişiyi hürriyetinden yoksun bırakma�suçundan ise 10 yıl olmak üzere toplam 22 yıl hapsi isteniyor. Kendisinin de taciz edildiğini söyleyen üniversiteli Z.Ç. �Mağdur kadınlar isterlerse ben de tanıklık yaparım� diye konuştu.

�Üniversiteyi kazanamayacaksın� dedi fakat sınava girdim kazandım

Ünİversİtelİ Z.Ç., türbe müdürünün herkese böyle davranıp davranmadığını öğrenmek için 2 kız arkadaşını da göndermiş. Z.Ç. bundan sonraki gelişmeleri anlattı: �Arkadaşlarıma da aynı tacizde bulunmuş. Müftülüğe olayı anlattım. İlgilenen olmadı. Tecavüz ettiği kadın mahkemede suçlanıyor gözüküyor. Din adamı kılığına girmiş bu adamın ne olduğunun ortaya çıkması için itirafta bulundum. Toplum olarak özellikle kadınlar sorunumuza, sevgimize çare olacak diye hacı hocalara inanıyoruz. Genç kızların dikkatli olmalarını istiyorum. İnanmasınlar hepsi yalan. Allah�tan başka kimse bilemez. Sözlümle benim inanıp gitmemiz bile yanlıştı. Türbelerin böyle ziyan edilmesine üzülüyorum.� Z.Ç. Kılıçyaldır�ın kendisine �Üniversiteyi kazanamayacaksın� dediğini, ancak üniversiteyi kazandığını da söyledi.
Gazete vatan 04102007

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa