12.09.2008

saygisizlar

Asagidaki resimler Ramazan ayinda,türk halkinin aç susuz oruç tuttugu ayda.15-20 dakikalik tv programlarinda inadina su (yada baska bir meret) içen saygisiz elitler.

Türk milletinin düstügü duruma bir bakin lütfen!
Kendimizi teslim ettigimiz kisilerin bizi ne kadar hakir gördügünü bir düsünün.

Baskösesinde "Türkiye türklerindir" irkçi faşist slogani yazan bir gazetenin basyazarinin türk milletine saygisi ancak bu kadar.Sizin türklügünüze tüküreyim emi.

Ertugrul Özkok 2008













Cumhura saygisiz cumhurbaskani.
Sezer 2003










Yargıtay Başkanı Hasan Gerçeker.2008
Buda türk milletinin adaletini teslilm ettigi kurulusun temsilcisi.



















Bu arada binlerce insanin canina kiyan Kenan Evrini de unutmamak lazim
Silah zoruyla iktidari ele geçirdigi yillarda valilere oruç testi yaptigini simdi söylüyormus.











Taberânî'nin rivayet ettigine göre:
Peygamber (S.A.V)'imiz bir gün minberde iken arka arkaya
üç kere «Âmin!» «Âmin!» «Âmin!» buyurdular. Sonra da bu davranisinin sebebini söyîe
açikladilar: «Cebrail bana gelerek: «Yâ Muhammed ((s.a.v.).). Ana - babasindan birinin
yasliliklarina yetistigi halde, onlara iyi bakmayarak ölen kimse Cehennem'e girer.
Allah (C.C) onu rahmetinden kovar, buna «Âmin» de, dedi, ben de «âmin» dedim.
Sonra yine» «Yâ Muhammed ((s.a.v.).) Ramazan ayina kavustugu halde günahlarinin afvini
saglayamadan ölen kimse Cehennem'e girer, Allâh (C.C) onu rahmetinden kovar, buna «Âmin!»
de dedi, ben de «âmin!» dedim.
Arkasindan yine, «Yâ Muhammed ((s.a.v.).) adin yaninda anildigi halde sana salât-ü selâm
getirmeyerek ölen kimse Cehennem'e girer. Allah (C.C) onu rahmetinden uzak tutar, buna da
«âmin» de dedi, ben de üçüncü sefer «âmin!» dedim.»
Hadisin muhtelif rivayetleri vardir.


kaynak :www.sadakat.net

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa